7 לילות בהולנד עם ילדים ובמחיר שפוי? הנה ההמלצה

מאת סוזנה לופטינסקי

7 לילות בהולנד עם שני ילדים במחיר שפוי (בסביבות 9000₪) כולל הכל. כך עשינו זאת:

בספטמבר הזמנו טיסות לאייינדהובן עם חברת טרנסביה עבור חודש מאי. הזמנו ביום שנפתחה המכירה. 112 יורו לכרטיס עם טרולי בלבד (לא שילמנו על כבודה נוספת או הושבה).

לילה ראשון במלון נובוטל איינדהובן כולל ארוחת בוקר עלה 100 יורו.

6 לילות בבית הולנדי עתיק עם 3 חדרי שינה ומטבח מאובזר בעיירה בשם baarn ליד אוטרכט, הוזמן דרך Airbnb ועלה 560 יורו.

רכב לקחנו בשדה התעופה בבוקר שלאחר הנחיתה. מכיוון שהיינו רק עם טרולי הסתפקנו בפג'ו 2008 ידני שעלה 175 יורו לכל התקופה.

אטרקציות

יום 1: פארק הקופים -מקסים וקצת יותר ארוך ממה שחשבנו אבל נהנינו מאד. היו כרטיסים בהנחה בגלל שהגענו לפני 12 למאי. המחיר 15 יורו לכרטיס.

עמי ותמי- כמעט ויתרנו בגלל לוז עמוס הגענו רק בשבע בערב אבל הספקנו גם להנות מהאוירה בפנים והמשחקים בחוץ.

יום 2: פארק דונרל- קנינו גרופון משולב לפארק שעשועים ומים במחיר של 20 יורו. הילדים מאד נהנו מפארק השעשועים ובניגוד לאפטלינג פחות מקפידים שם על הגובה והקטן בן ה- 5 עלה לכל רכבות ההרים המפחידות. גם פארק המים היה ממש כייפי עם הרבה מגלשות מפחידות. הדבר היחיד שהפריע לי שם זה שהאבובים היו ממש כבדים והיה צריך לעלות איתם משהו כמו 3 קומות.

יום 3: מוזיאון הרכבות- היה מפתיע לטובה, קנינו קופון בטריפר. הילדים נהנו מאד מכל הפעילויות והיינו יותר זמן ממה שתכננו.

טירת מיודן- פספסנו את מופע הנשרים אבל הגענו בזמן שהאכילו את הציפורים הטורפות. נופים מדהימים מסביב לטירה וכל מיני הפתעות לילדים בטירה עצמה. שווה ביקור וכמובן שהיה גם לשם גרופון.

יום 4: הוחה ולואה- בהתאם להמלצות חנינו בפנים ליד מרכז המבקרים. מצאנו אופניים ללא גלגלי עזר לבן 7 ובן ה- 5 נסע בכסא מאחורי בעלי. השתמשנו באופניים הלבנות החינמיות של הפארק ועשינו מסלול של 10 קילומטר.

חיטהורן: הגענו בסביבות 16:00 ושכרנו סירה אצל סמית בעלות של 25 יורו לשעתיים. הייתה חוויה טובה בסך הכל רק חבל שהם לא נתנו אפודות הצלה לילדים וגם ההסבר שלהם לגביי מסלול השייט קצת בלבל אותנו.

יום 5: אפטלינג. קנינו כרטיסים בהנחת יום הולדת, לפני שיצא הגרופון שהיה אפילו יותר זול. הפארק יפה ומרשים אבל קטן משמעותית מפארק אירופה. השתמשנו באפליקציה בשביל לנווט בין כל המתקנים שהכנסתי למועדפים עוד בבית. היינו משעה 10 וחצי עד הסגירה והספקנו את כל מה שרצינו.

יום 6: זאנסה סכאנס – ביקרנו במפעל של קבקבי עץ, חנות גבינות ותחנת רוח שנקראת החתול עם דפי הסבר בעברית. המקום עמוס תיירים אבל יפה ונעים, הילדים אהבו מאד. חנינו בחינם מעבר לגשר.

ביקרנו גם בוולנדם עיירת דייגים חביבה עם טיילת נחמדה שיש בה אוכל טוב והרבה חנויות מזכרות. היה סיום נחמד לטיול שלנו שם.