ביקורות משתתפים על הטיולים של נדב בברלין

נדב בברלין

עשינו טיול קצר לאתר טריפ אדוויזור כדי לגלות מה חושבים ישראלים שהשתתפו באחד הסיורים בברלין של חברת הטיולים של נדב וזה מה שמצאנו בשבילכם

השתתפתם באחד הסיורים ויש לכם חוות דעת משלכם? אתם מוזמנים להוסיף תגובה

הטיולים של נדב

ציון חמישה כוכבים, על פי 489 חוות דעת

"הגענו לברלין לבילוי בשווקי הקריסמס, והחלטנו לשלב סיור בעברית במסגרת הטיולים של נדב. יש לציין שלפני הסיור התכתבתי עם נדב , והוא ענה באדיבות רבה לכל שאלותיי. לשאלתי יורד שלג, האם הסיור יוצא, התשובה היתה בכל מזג אויר. זאת היתה מבחינתי אחת החוויות המעצימות לעמוד באתר השילוחים של יהודי ברלין, על פסי הרכבת, להקשיב ליעל, כשברקע יורד השלג, עמדנו על המסילה התאריך שהיינו בו 9 בדצמבר וחשתי צמרמורת.

המדריכה יעל אישה צעירה ודעתנית, אשר עושה את הדוקטורט שלה בברלין בנושא יהודי ברלין, היא למעשה אנציקלופדיה מהלכת, ובמהלך ההסברים שלה היא מנסה לעורר אותנו למחשבה וביקורת. היה מדהים ומרגש לראות איך היא עומדת בשלג ללא כל מגן ובפאתוס רב מסבירה את מה שאירע. מודה מקרב לב על הסיור המלמד והמרגש, ואין ספק שאצטרף לסיור נוסף בפעם הבאה שאגיע לברלין. יעל בהצלחה, חיבוק גדול"

עשינו את הסיור המיטב של ברלין בהדרכתו של ליאור המהמם!! היה מרתק ומעניין. ליאור הוא מדריך מפוצץ בידע על כל מקום בעיר. בכל נקודה בה עצרנו הוא סיפק הסבר מפורט ומעניין שהיה נדרש באותה נקודה והרבה מעבר לכך. מומלץ בחום לכל מי שמגיע לברלין.

אנחנו רוצים לכתוב ולשבח את אסף מ'הסיורים של נדב' ואת הסיור 'המיטב של ברלין' שהיה מרתק, מעניין, מצחיק, מלמד ולחלוטין מעורר חשק לסיורים נוספים שכאלו. אסף נהדר! בביקורים הבאים בברלין (ברור שיהיו!) אנחנו מתכננים לקחת סיורים נוספים, זו דרך נהדרת להכיר את המקום לעומקו.

זו פעם שנייה בברלין, הפעם עם חברים. היה סיור מאלף. מצטערים שלא לקחנו בפעם הראשונה בברלין וגם הפעם עוד אחד. למדריכה דפנה (פפי) כל כך הרבה ידע והסברים מכל הסוגים (לא רק היסטוריה) ממליצים מאוד

האמת זו לא הייתה הפעם ראשונה בברלין והיינו וראינו כבר את כל האתרים, הפעם התחשק לנו לעשות משהו קצת אחרת. לקחנו את הסיור המיטב של ברלין, עם עמית ה-אלוף, ב-ה"א הידיעה. בגלל הגישה, ההסברים המפורטים, האופן שבו הועבר המידע, עם חוש הומור ובכריזמה נעימה ולא ״מדריך טיולים״ עמית הוביל אותנו במסע והצליח לחדש לנו, למרות שכבר היינו וראינו. התחושה הייתה שהקבוצה, שהייתה לא קטנה יש לציין, כאילו הגיעה יחד לסיור והכל בזכות הניצוח של עמית. במיוחד היה כיף שקיבלנו לא רק הסברים אלא טיפים וכלים אמיתיים להמשך השהייה שלנו בברלין, ממישהו מקומי שמבין עניין וקולט מי האנשים שעומדים מולו. וזה נדיר. חשבנו שחשוב לציין דברים כאלו.

נ.ב בגלל החוויה המעולה שהייתה לנו בסיור המיטב עם עמית נרשמנו לסיור ברלין האלטרנטיבית למחרת עם אורן שהיה לא פחות טוב ומעניין! התחשק לנו להמשיך לסיור כל יום, לגמרי נשאר טעם של עוד. איזה כיף היה!

טיילנו היום עם המדריך עמית לדרזדן. הטיול היה מאורגן מרגע העלייה לאוטובוס ועד החזרה לברלין. עמית הסביר וסיפר לנו המון מידע, היסטורי תרבותי וגם על החיים בגרמניה היום. אני שמח שבחרנו לקחת חלק בסיור. תודה רבה!
ביקרנו ארבע ימים בברלין במסגרת טיול מהעבודה ואת הביקור שלנו ליווה המדריך עמית מחברת "הטיולים של נדב". עמית היה מדריך מקסים, הציג לנו את ברלין בצורה מקצועית וקלילה בכמה וכמה רובדים, ענה על שאלות,זרם עם הבקשות של הקבוצה, גם בקשות יוצאות דופן, והיה נוח מאוד ונשמה אדירה. אין ספק הטיולים של נדב והמדריך עמית שידרגו לנו את הטיול…מומלץ בחום…תתעקשו על המדריך עמית….לא תצטערו…

יצאנו אתמול לסיור המיטב של ברלין בהדרכת פפי (דפנה) מהטיולים של נדב. ממליצים בחום !!!! עברנו בכל האתרים החשובים ופפי סקרה כל אחד במקצועיות רבה, לא השאירה ספק וענתה על כל שאלה בשנינות ובמרץ. אגב, ממליצה להרשם מראש באינטרנט, מקבלים הנחה וגם סיור טעימה חינמי דיגיטלי. מחיר סביר ביותר.

השתתפנו במסלול המיטב של ברלין. פגשנו את שאר המשתתפים בקבוצה ואת טל שיפרין המדריכה ממש בזמן שנקבע והסיור יצא לדרך בשעה המדויקת. טל לקחה אותנו ברגל דרך כל המבנים החשובים במרכז ברלין וידעה לספר לנו גם במהלך ההליכה וגם בעצירות על ההיסטוריה של כל אחד מהם. חמש השעות של הסיור עברו מהר בזכות ההדרכה הטובה. ההליכה לא קשה ולא ארוכה, מתאימה לבעלי קצב נמוך וגבוה. אצלנו בסיור היו בנות בגיל נוער שניכר היה שבשעה האחרונה כבר איבדו את הסבלנות, אז לגבי הצטרפות ילדים או נוער, לחשוב ולהכין מראש חלופות או מסיחי דעת. ראינו המון וממש נהנינו. כדאי להזמין את הסיור מראש באינטרנט. מאוד מומלץ.

הטיולים של נדב

טיילנו עם עמית המדריך, בסיור אל המיטב של ברלין. עבורי זו הייתה הפעם העשירית בברלין, ואחרי שסיימנו את הסיור הרגשתי כאיל בלעתי את וויקיפדיה. כמה דברים לא ידעתי!

היה מעניין, היה מצחיק, עמית רהוט והתאים את עצמו לקבוצה, ענה על שאלות. היה פשוט נהדר 🙂
לא לשכוח נעליים נוחות, הסיור לא קצר!

היום, לאחר סיור אלטרנטיבי אתמול בברלין עם המדריכה המקסימה שרון, אנו רוצים לשבח אותה על הסיור המרתק והמיוחד, על מידע שלא מופיע בשום ספר טיולים ועל חוויה מעשירה. 5 שעות שעברו כהרף עין, ללא רגע אחד של שעמום ואפילו בתנו הקטנה בת ה 11, נהנתה ולא קיטרה אפילו פעם אחת!

שרון משלבת ידע רב גוני בתחומי היסטוריה, יהדות, אדריכלות, פילוסופיה ומגדר שלא לדבר על הכרותה המעמיקה עם פינות קסומות ומיוחדות ועם אוכלוסיית העיר המעניינת הזאת. בטח שכחתי משהו….תודה רבה לך שרון, בהחלט נמליץ…. להתראות בסיור הבא…

היינו בברלין לסוף שבוע ארוך. האמת היא שאני לא משתגע על ערים אירופאיות (הייתי המון במסגרת עבודה) ובשבילנו קניות זו לא חופשה (יש גם עופות מוזרים כמונו). הבן הגדול שלי היה עם החברה בברלין לפני כ 6 חודשים (ושילב קניות) ומאוד המליץ על הסיורים של נדב.

צדק בענק. היינו ב 5 סיורים, שניים היו יוצאי דופן מבחינת איכות ההדרכה ושלושה טובים מאוד. יש המון המלצות נוספות. למי שחשוב לו להבין היכן הוא מסתובב, מה הרקע וידע זו לא מילה גסה עבורו – אלו סיורי חובה במחיר שפוי לחלוטין.

ליצירת קשר

ניתן לכתוב לטיולים של נדב במייל לכתובת info@tours-berlin.com
או בטלפון 0049-179-1494575 (גם בווטסאפ).